dinsdag 31 maart 2015

Blog over naaien, herstellen en pimpen, zal ik het doen?

Met twee kleine meiden in huis wordt er vaak het één en ander doorgeschoven. Ik schuif door wat niet stuk, vies of vaal is en de rest gaat in de kledingbak of prullenbak. Toch zijn er weleens twijfel gevallen. Dat zijn vaak kledingstukken die op één punt niet voldoen aan mijn criterium, maar voor de rest prima kunnen worden doorgeschoven. Tegenwoordig bewaar ik deze twijfelgevallen, in de hoop er iets mee te kunnen doen. Ik heb wilde plannen; ik ga ze pimpen, herstellen of opnieuw de zoom erin leggen. Idee top, maar de uitvoering daar staakt mijn project met de twijfelgevallen. Ik heb daarom besloten om mijn ideeën te gaan uitvoeren. Een lange broek met een gat in de knie, kan prima een korte broek worden. Een saai tshirt kunnen we oppimpen met strijkapplicaties. Zo ga ik maar eens aan de slag! Ik ben redelijk handig en creatief, dus hoop ik dat het wat gaat worden. Ik hou jullie op de hoogte en voor tips sta ik altijd open. Liefs, Lissey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten